Törmäsin toiseen laihdutusryhmäläiseen kirkossa. Hänellä on mennyt n 6 kg ja mulla n 5 kg. Sahaa välillä kilo enempi ja välillä vähempi. En tiedä käytänkö liikaa suolaa. Suolakurkkuja olen välillä syönyt ja kaalipaistoksiini ripottelen kanssa suolaa. Suolan käyttöni on kyllä lisääntynyt enen aikana. Eilen ostin suolasieniä. En ollut koskaan ennen sellasia ostanut. Laitoin niitä sitten pannulle hieman ja vielä soijakastikkeessa ja lisäsin sitten salaattiin. Ihmettelin tänään äidille, että olivat kamalan suolaisia :) Äiti kertoi, että suolasienet pitää ensin pannulla keittää vedessä ja sitten litistää kaikki vesi pois. Mahdollisesti uusia käsittely. Ei ole tarkoitus, että ne syödään niin suolaisina, suola on kuulema säilömismenetelmä. Olimpa tyhmä. Tein äsken niin ja  maku oli jo parempi tarjouksessa olleiden kirsikkatomaattien ja sipulirenkaiden kera :) Minun pääsiäiseen ei siis kuulu lammas tänä vuonna. Aiemmin jo kerroin, että se vartoo toukokuun loppua pakastimessa :) Kodissa on aika paljon vihanneksia ja noita enepusseja jokapuolella ja uusi kuntolaite haettin eilen ja se on vielä pahvipakkauksessa. Pääsiäiskoristeita on kuitenkin hieman, virpoihin laitettu höyheniä ja koristemunia ja sekaan 5 keltaista narssissia. Lisäksi kaivettu esille keraamisia pääsiäispupuja yms. Pääsiäisen varsinaisen ilosanoman olin taas kerran kuuntelemassa kirkossa: Jumalan Poika Jeesus kerran meni ristille minun pahain tekojeni tähden ja sovitti ne kuolemallaan. Eikä Hän jäänyt hautaan vaan Ylösnousi, Hän elää ja on Ylösnoussut Vapahtaja. Enedietinkin aikana se on paras uutinen :)